Monday, February 18, 2019

Glad mandag!


Hei folkens!

En glad mandag til alle ut der! Håper alle har hatt en fantastisk helg! Her har det ikke vært mye sol men varmegrader er det så da klage jeg ikke. Jeg jobber fortsatt med mange forskjellige hekling prosjekter.  

Jeg prøver noen oppskrifter fra en bok som jeg gir en bokanmeldelse i en senere post!  Det er ikke lett å se om oppskrifter er skrevet bra eller om de ser egentlig så godt ut som bilde.  Jeg tenkte kanskje en gang i måned kan jeg prøve en heklebok og gi en anmeldelse av det som er bra eller dårlig. Mer senere. 

I dag vise jeg fram en enkelt genser jeg har lagt til min dattern!  Oppskrift har kommet fra DROPS Design og heter «Amelie Smiles».

 Jeg har gjort det om til kort armer fordi hun like ikke at det kommer noe i veien for henne mens hun leker.
 
Her har jeg brukt en 100g Elise garn i farge «Lollipop».  Jeg har kjøpt det på Panduro men det finnes på flere stedet.  Jeg elsker dette garn, særlig for bamser! Det er mykt og farger er kjempe artig!  Jeg har laget en bamse til sønnen min med samme type garn bare en annen farge og det er så fint.  Det klister seg ikke til andre ting og kjennes myk å kose med.


  

God mandag kveld til alle og hekle videre! :)

No comments:

Post a Comment