Friday, February 15, 2019

Det er helg! :)


Jeg vet ikke hvordan dere hadde det for Valentinesdag kveld men forhåpentligvis bedre enn min.  Barna mitt spyd overalt og etter jeg ryddet og dusjet(ja, jeg fikk det i håret og nedover ryggen😱) så spyd hun igjen.  😒Mannen min måtte søve på sofaen(ikke noe han fortjente) og jeg søvn ved siden av en varm blekksprut.  Ikke den «romantisk kveld» jeg hadde planlagt!

Heldigvis har det ikke vært noe spy i dag og jeg har heklet mens mitt barn så på TV.  Jeg heklet for tida en dukkekjole men som vanlig hadde jeg ikke nok av den ene farge så jeg måtte sette den til side og starte på noe nytt.  Det blir egentlig helt fint fordi den kjolen var litt stor for min datterens dukke. 


Her ser du at jeg har den bunn av kjolen men nå trenger det kant på bunn, armer, og krage.  Jeg prøvd en Snap Chat filter og det var så morsomt!  Jeg har ennå ikke fått den til å funker på min hund men det var ganske kul på dukkeansikt!

GOD HELG TIL ALLE!


No comments:

Post a Comment