Sunday, June 17, 2018

Regn regn!

Det har regnet idag! 💦 Det er jo kjempe bra siden det har vært så tørt.  Jeg har også skadet kne mitt så det har vært en perfekt dag for hekling synes jeg! Jeg har jobbet på en oppskrift som jeg tror vil være kjempe artig(mer om det senere) og på en dåpskjole som jeg har jobbet med en stund.

Jeg har ikke noen som den skal til men jeg synes dåpskjoler er så fin at jeg liker å hekle de. Denne oppskriften har jeg kjøpt fra littlebuddydolls shop on etsy.com by Rebecca Leigh.  Oppskriften er på engelsk men det er veldig lett å forstå og beskrevet nøyaktig uten forutsetning at du kjenner til alle uttrykk for hekling. Jeg synes det er helt ok for begynneren!

Crochet Pattern for Baby Christening Gown, Bonnet and Booties -33
Jeg er nesten ferdig med kjøle og skal begynner på armene snart.  Denne synes jeg var så klassisk og pen! På hennes shop er det mye fint å få for babyer! Særlig vintage-type klesplage. Når jeg er ferdig så skal jeg post en bilde av den!

xoxo Hekle Heidi

No comments:

Post a Comment