Saturday, February 21, 2015

Lese dag!

I dag har jeg lese i nesten hele dag! Jeg elsker å lese.  I dag leste jeg Looking for Alaska og nå skal jeg begynne med å lese Water for the Elephants.  Jeg ønsker av og til at jeg kunne stanse tiden å lese!  Hekle bøker er også topp! Jeg liker de klassiske bøker som har oppskrifter som er ikke lett å finne på nett.

Uansett hvilken bok du leser, trenger man en bok mark og det kan man hekle!!

Noen har hekle en blomster med en lang stang på den!
Apekatter!!!
Den er kanskje min favoritt, votter bokmark! Perfekt for vinter! :D
Og hvis du har barn som liker Frost filmen så er denne veldig kul!
Her har noen satt en heklet eple på en klipp!
Image result for crochet bookmarks
Her er en veldig klassisk pen hjerte bokmark!
Håper dere hadde en fin lørdag og ser noe her som falle i smak! Sende gjerne bilde til meg hvis du ser noe annet kule bok marker!
Hekle i vei!

No comments:

Post a Comment