Friday, February 20, 2015

Garn!

Hvor mange av dere setter garn på bordet eller på sofa mens du hekle og bestanding stopp opp for å dra ut mer garn sånn at det havner ikke på gulvet. Eller opp i en kurv, hvor kanskje den knytte seg oppi knuter og til slutten ser det ut som en fargerik spagetti?  

 Men hvor mange av dere har brukt en garnbolle?  Det har jeg ikke provd ennå men jeg har svart lyst.  Det finnes så mange forskjellige for en hver smak.  Her er et eksempel som jeg synes var artig!!

Yarn Bowl Personalized with a name - Handmade to Order

Det finnes også mange greie løsninger hvis ikke du har mulig til å skaffe deg en garnbolle. Man kunne bruke en te kanne! Endelig har jeg bruk for min gammel te kanne fra moren min! :D


Det finnes også mange hjemmelaget løsninger som funker like bra. :D


Jeg like den "to go" garn holder! Det gjør det lettere å flytte seg rundt og hekle på vei!!! 


Det er sikkert mange andre måte man kan holder garn på som funker kjempe bra!
Håper det var moro! Jeg skal sette noen linker her nede for de garn boller! 
Hekle i vei!!

x

No comments:

Post a Comment